maanantai 4. kesäkuuta 2012

Mua potkitaan

Mulla vaihtui työpaikka (ennen kuin ehti kunnolla ees alkaa), työnantaja pysyi samana. Toimipiste ja työnkuva vaihtui.
Aiemmin olisin ollut laitoshuoltajan sijaisena, sitten sain tietää paikasta jossa vastaisin aulaemännän töistä.
Kiinnostuin heti.
Tänään kävin katsomassa työpaikkaa, ja ilmeisesti olin ainoa jolle ei oltu kerrottu että saan paikan siltä seisomalta. Oli kuulemma hyvät suositukset.

Mutta huomenna aloitan siis työt työt kunnolla. Sopparia on heinäkuun loppuun, ja jatketaan jos jaksan olla töissä, toivon niin että jaksaisin.

Myös heräsi toivo (mahdollisuus) jatkaa äippäloman jälkeen siellä töitä. O jäisi vanhempainvapaalle opiskeluista.

Myös pakko hehkuttaa herkkuruokaa jonka tein (tiedän blogi on kakka ilman kuvia, mutta kamera lainassa äidillä ja en jaksa kännykällä taiteilla),
Cannelonit olivat aivan mahtavia!

Kun pohdittiin kaupassa mitä sitä tänään syötäisiin (ja huomenna), molemmat ajatteli lasagnea, minä johdin ajatusta eteen päin ja MÄISKIS tuli täysosuma.

Myös juustokakkua on tullut puputettua.

Myös olen kunnolla kunnolla tutustunut yhteen rinnakkaisluokkalaiseen joka asuu melkein naapurissa.

Ja onhan mulla mamma-kamukin tässä ihan lähellä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti on aina toivottu