torstai 14. kesäkuuta 2012

Neuvola ja RV 27+6

Töissä sain tänään juosta tukka putkella, kuunnella asukkaiden asioita, ja juoda paljon kahvia.

Töistä tarvi tänään myös lähteä aiemmin, jotta ehdin neuvolaan. (meinas iskee paniikki kun bussi oli 10min myöhässä ja luulin missanneeni sen)

O onneksi oli jo paikalla (onhan hyvä että isä on paikalla kun äiti (+vaavi) on myöhässä).

Nythän meillä oli keskiraskauden lääkärineuvola.

Käytiin läpi voimavara lomaketta, ja saattaa olla että jos hiljaa hiipinyt synnytys pelko voimistuu, pyydän siihen sitten jotain apua.


Mutta nyt taas laitan nämä neukkukortti- tiedot (jos jotain ne sattuu kiinnostamaan)

RV 27+6 (22+5)
Paino 62 kg (56kg)  (aika moinen painon nousu, mutta mun painoindeksille sopivalla käyrällä mennään)
RR 125/70 (129/71)
Hb 120 (108)
Kohdunpohjan korkeus 24 (n+1)
Sydämmen syke 150 (+140)
Liikkeet ++ (++)

ja kohdun suu oli kiinni ja kiinteä.

Harjoitussuppareita ovat mun kipuilut olleet.
Kuulemma jos kävellessä alkava kipu ei lopu kun pysähtyy,  silloin on otettava yhteyttä.

Mangnesiumia käskettiin myös hankkia.


Myöhemmin Skanssissa ollessa nähtiin kuuluisin Vampulalainen, Tapio Liinoja :D
Vaikka äiti ja iskä oli nähny Vampulan torilla Riitta Elstelän, eli salkkareitten Annin.
Samalla torilla oli myös ollut HIMin basisti.
Ja Vampula tosiaan on semmoinen pikku kylä mikä on täynnä hieman erikoisia ihmisiä :D

2 kommenttia:

  1. Noo.. Mulla tuli esikoisesta 23kg ylimäärästä vaikka olin alussa normaalipainoinen, jopa hoikahko ja en mässäily raskausaikana paljoa..
    Toisesta tuli 20 kiloa, noilla viikoilla mulle oli tullu jo reippaasti painoa.
    Mulle vaan sanottiin että se on se vauva :D
    Mutta kaikki kilot lähti 2kk, ei kiloista kannata huolissaa olla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu täällä kans on ollut normaalit ruokatottumukset. Välillä on enemmän tarvinnut syödä kuin normaalisti, mutta ei mitään "kahden edestä" syöntiä....

      Poista

Kommentti on aina toivottu