tiistai 15. lokakuuta 2013

Vaikka olen nainen tanssin niin kuin mies

Viime perjantainna oltiin Lellun kanssa pitkästä aikaa muru-kerhossa. Siinnä kahvia juodessa juteltiin parin mamman kanssa ulkona käymisestä ja kuinka kukaan meistä ei ole koskaan (edes just18täyttäneenä) pitänyt noista "teinilöistä".
Minua eniten ärsyttää niissä ne välkkyvalot, savukoneet ja paska "musiikki". Päätä alkaa särkeä se haju, myös lihamarkkina- fiilis on etova.

Itse vaivaudun ulos vain kahdesta syystä: Tiia on Suomessa tai tiedossa on rokkikeikka (ah odotellen Anneken keikkaa). Tiia onkin ainoa joka saa mut lähtemään a. Loimaan Seurahuoneelle tai b. Marilyniin.
Ja keikat joilla käyn ovat baareissa joiden vessat ovat usein kamalia, mutta baari puoli on mukava ja kotoisa.

Ja nyt päästään tanssimiseen, olen toki tanssinut wanhoissa (olin kuin hirvi suossa) ja häissäni. Mutta en harrasta semmoista hytkynmytky heruti heruti- tanssia.
Kyllä keikoilla heilun ja olen tukevassa haara-asennossa, hiuksia heilutellen. Minä vaan en tanssia osaa.


Sieltä minut voi bongata, tanssimiseni näyttää kuin olisin saamassa kohtausta. mutta hauskaa mulla on! Ja kyllä tuo hullummalta näyttävä honkkeli on O.

Tiian kanssa lauloimme karaokea

Matkalla johonkin




6 kommenttia:


  1. Marilyn "teiniluola" on semmone mihin en mee enää koskaa..

    VastaaPoista
  2. Ei sitä tanssia tarvitsekkaan tuollaisissa paikoissa "osata" :D Naurattaa kun jotkut puhuu tanssi muuveistaan sun muista...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on, Mutta tosiaan mä en niin viihdy noissa sauvkone paikoissa, meinaa vaan oksennus tulla. (sama tosin joskus keikoilla)
      Mutta ihan hauskaa meillä kuitenkin oli!

      Poista
  3. Hehe, oli kyllä tosi hauskaa sun kanssa! Ja kuten Laura sanoi, tanssia ei tarvitse osata - pääasia, että itsellä on hauskaa. Tykkään tuosta meidän karaokekuvasta. En ole muuten koskaan ollut baarissa vikittelemässä ketään. Musta on kivempaa mennä sinne jonkun heijastinporukan kanssa viettämään tyttöjen iltaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyttöjen illat on kivoja!

      Ja samoin karaoke oli kivaa, ainakin se hengaillaan. Vapaa ei mennyt niin vahvasti.

      Mutta kyl mä vähän aina keikoilla tanssin, kai se on kiinni musiikista,

      Poista

Kommentti on aina toivottu