keskiviikko 16. toukokuuta 2012

APUA!



Miten minä, minä joka kavahdan lapsen väsymysitkua, kestän sen itse? Kaikkialla esillä olleet tiedot synnytyksen jälkeisestä masennuksesta peloittaa. Mitä jos minä masennun? Tiedän turha sitä on nyt vielä jossitella, mutta silti pelkään että itselle paukahtaa päälle masennus, lapselle koliikki…
Hermoni ovat nyt viime aikoina olleet aivan liian kireällä, ja muutenkin olotila ei ole ollut mainio… Itkukohtauksia saan pienemmästäkin asiasta, tiuksin ja olen ilkeä…
Väsymys on myös ollut hirveää, uskon sen johtuvan Hb arvoista, jotka tosiaan olivat matalat maanantainna viimeksi näytti 114, vaikka onhan se noussut siitä 108, mutta silti kun olen tosiaan tottunut siihen 139Hb arvoon.

1 kommentti:

  1. Itselläkin samat pelot. Hormonimuutokset on kyllä raskauden jälkeen aika valtavat, baby-blues yleinen. Kavahdatko muiden lasten väsymysitkua? Oman lapsen kohdalla se on varmasti erilaista, vaikkakin pitkän päälle väsyttävää. Jos väsyttää, etkä jaksa, sano se miehellesi tai jollekin muulle läheiselle ja anna itsellesi oikeasti joku vapaa hetki. Ja puhuminen on kaiken A ja O. Kuten olet nyt avautunutkin mietteistäsi. Miullakin hB on jotain 110 pinnassa :) Hyvin on siulla kuitenkin noussut!

    VastaaPoista

Kommentti on aina toivottu